szerda, február 04, 2015

Fizzy először nyereggel :)))


9 megjegyzés:

Unknown írta...

Tud valamit ez a lány...
Örvendek, hogy bepillantást engedsz a lovas életedbe.

Noémi írta...

:)) igen, ügyesen csinálja, én túl kényelmes vagyok, sajnos :))

Czirják Árpád írta...

Ki ez a fasza, tökös, dögös, jó belevaló, szép formás testű, sportos, ügyes csajszi? Csak nem ő is mezőségi magyar lovász? Úgy érti a lovakat, úgy érzi... Tán tanulhatnál tőle...

Czirják Árpád írta...

Na, végülis sikerült a tegnap a Művész-moziban megnézned Mundruczó Kornél Oscar-jelölt Fehér Isten c. 2 órás filmjét?

Czirják Árpád írta...

A napokban felfedeztelek a youtube-on! De klassz! Én ugyanis youtube-„rajongó” vagyok... Világhálón való szörfölésem felét a youtube teszi ki, itt is nézem meg azokat a filmeket, amelyek érdeklődésem lekötik, többnyire az EusoSportról a vízisportolónőket: műugrás, triatlon, úszás, szinkronúszás, póló, női testépítést, szépségversenyeket nézegetek, mit csináljak, mint potens férfiember szeretem a szép testű nők látványát, belső énjük, lelkiségük kisugárzását, de néha, ritkán Oscar-díjas művészfilmeket, jelölteket is, mivel nem szeretem mindenféle gyanús hekker-oldalról lementegetni a számítógépembe, foglalják a helyet és jócskán lelassítják a gépet... A youtube-ról szoktam nézegetni Stan és Brant, Cseplint, Mr Beant, Louis de Funest, Hofit is. Régebb magyar színházi tévéfelvételeket nézegettem a youtube-on, máig csúcsom a békéscsabai Stuart Mária Schillertől, Dobó Katával! Mostanában nem nagyon van mit. Mostanában van néhány musical, amit meg akarok nézni a youtube-ról (s ellenőrizni magam a wikipédiáról), mert a színház azért még izgat engem, egyelőre a Porgy and Bess-szel kezdem, de van itt a listámon vagy tíz musical: West Side Story, Godspell, Grease, The Wizz, My Fair Lady, A Chorus Line, Cats, Phantom Of The Opera, Les Miserables, Miss Saigon, Fame, Rent – ezeket akarom mind megnézni szép lassacskán... – szerény véleményem szerint ezek kötelezőek kéne legyenek a színin, nem is tudom felfogni, hogy engedik ki onnan az emberkéket, papírral a kezükbe, s alig láttak ezekből ezt-azt... C-C-C! Bolognai bolond nyali! Ó Ó Ó! Az Evitat, a Chicagot, Jesus Christ Superstart meg a Hairt már láttam, a Cabaret is, ezeket nézegetem tehát, tartsam fitten az agyamat... Aztán a google-pluszon is felfedeztelek, és az itt lévő bemutatkozó fotód... hogyismondjam... szeretem! Amit kurvára ajánlok neked, ha érdekel, az a: En Kongelig Affaere, Egy Királyi Viszony, A Royal Affair, 2o12, a valóságban megtörtént eseményt dolgoz fel, Oscar-díjra jelölték, dán, de kicsit beszélnek benne angolul, még annál kevesebbet franciául is, s vannak benne lovak! A főszerepet pedig egy svéd színésznő alakítja, első szerepe mindenféle színész-képzés nélkül, aki nulláról tanult meg csak a film kedvéért dánul! Na ez a film nagyon tetszik nekem, most is újra és újranézegetem, 2 óra 17 perc, és nálam a csúcs. Ajánlom neked is! Magyar felirattal nézem, a www.piratebay.com-ról szedtem le...

Névtelen írta...

De mért tesz nyerget a szamárra??? :DDDDD

Noémi írta...

de miért beszél az ökör? :D:D:D:D
és ki kérdezte?
neked sárga gebéd van, nem?
rosszindulatú megjegyzéseiddel semmire sem mész, csak magad röhögteted ... mennyire szerencsétlen lehet az életed, hogy trolloskodsz más blogján ...

Unknown írta...

Ez nem vág ide, de azért megkérdem: ki a lócsontkovács, akit láttam egyszer a blogodon és hol lehet elérni? Baj van a lovammal és nem tudom kihez forduljak.

Noémi írta...

Edit, ha írsz egy elérhetőséget, ott megírom majd a részleteket, nem szeretném publikusan kiírni.