kedd, január 06, 2015

mongol blues


3 megjegyzés:

Czirják Árpád írta...

Gruppenhecc-kabaré. Nem valami nagy dobás (mondjuk a zene-betétek még elég jók benne). Legyen elég annyi, hogy a telt ház nem volt meg még félig sem. Ez minőségben is minősít. Legyengültek, mint Nagy István. Vele együtt. (Amúgy szívműtétje után nem életveszélyes neki színpadon?) Valahol a falusi kultúrotthonokba valók, esetleg le a Jazz-be... Bár vannak benne igazán sikerült részletek is... S te, Noé? Megvolt a szilveszteri főtt Petry-virsli? Tormával? Mustárral? Tormás mustárral? Na akkor BÚÉK! Itt van a Kossuth-rádió szilveszteri kabaréja, feltette valaki a youtube-ra (én is innen hallgattam meg, utólag), 3 órás, de nagyon jó, végig lehet nevetni, nekem külön tetszett az 1 ó 15 perc körül jelentkező áruházi sorbanállás, talán mert mostanság igen nagyon csípem az effajta posztabszurd stílust, és hát persze a 2 ó 2o perc körül jelentkező Omega-musical a férfi-nő kapcsolatról. Van egy erdélyi jelenet is, de én azt nem csíptem, az Open Stage (Lung László Zsolt és Kozma Attila). Óév utolsó hétfőjén géppel lehuzattam magamnak egycentisre a hajam a Novi 7-be, csak 1o lej (és ugyanannyi perc) volt...

Noémi írta...

nem csodálkozom, már egy pár éve egyre gyengébb a kabaréjuk, olyan falusi kultúrotthonba való, pontosan.
és a petry virslit neked hagyom, ok? kecsappal.

Noémi írta...

te is internet-troll letté vazze? mennyé trolloskoggyá más blogon, s a gruppenhecces véleményed is fejtcsed ki ügyessen ott, me engem jéghidegen hagy a dolog.