csütörtök, december 13, 2012

hófürdőzés :)


23 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mozgókép nincs? Hadd halljuk Zeüsz hangjait is!

Noémi írta...

Következik :)

Névtelen írta...

Egyszer a kutyámat magamhoz emeltem, s az éhesen korgó gyomromhoz nyomtam a fejét, a fülével hadd hallja: megijedt és kiugrott az ölemből, elszaladt... (ilyet még nem hallott) Ő, aki még harapni is képes engem bántani akaró gazembereket... Máskor meg fogat mostam, ő előtte, végig nézte türelmesen, ilyet se látott (szagolt) még, hogy fehéren jószagúan habozzék a szám, majd kiköpködjem... Hosszasan elgondolkodott a látottakon, némán, egyhelyben nézegetve, aztán majd ment tovább dolgára...

Névtelen írta...

Ilyen kis terület elég Zeüsznak (egy lónak) a boldogsághoz? Egy kutya nem elégszik meg ennyivel! Jaj, jut eszembe, a nyáron egy egész estén végighallgattam, amint egy kutya hörögve elpusztul. Összekapott egy sündisznóval. Hogy lehet egy kutya ennyire buta? Én fel nem tudom fogni, számomra nincs magyarázat, én el nem tudom képzelni, meg akarta enni vagy mi, hogy pont a torka vérzett el, hogy ugatni se tudott, csak hörgött, de szegény ha befogta volna száját, talán nem vérzett volna el... Nem tudom, én ilyet életembe nem láttam...

Noémi írta...

Nevtelen, ismet elgurult a gyogyszered ... de ha ilyen okosnak hiszed magad, miert nincs lovad, vagy miert nem vagy allatorvos?! :D

Névtelen írta...

Székely vagyok, nem orvos! Állatnak meg túl okos!

ÉN, A SZÉKELY írta...

Okos? - Tokos!

Noémi írta...

ezért jó a megjegyzésmoderálás ... :)
(a quimby-t küldő névtelennek - nálad már elmúlt valami, azért küldözgeted ezt, de ez a te problémád)

Névtelen írta...

Minden vég egy új kezdet.

Noémi írta...

ez mind igaz, és pont ezért értelmetlen a link amit küldtél, mivel "nálam" semmi sem múlt el, fejeződött be - legalábbis még nem tudok róla ... :)

Névtelen írta...

Persze! Hisz az a sok mindennapi lovagoló sportolásod sokak számára irigylésre méltón fitten, fiatalosan tart, testben-lélekben egyaránt! Ezért szeretem ezt az állandóan túlfűtött érzelmi töltetű jelenvalóságod. Khvimbin innen, Khvimbin túl...

Noémi írta...

jó lenne ha mindennap kimehetnék lovagolni ...

Névtelen írta...

Kedves Noémi! Napi legalább két óra sport a frisslevegőn kell az egészséghez! Ha nem is lovaglás formájában...

Névtelen írta...

De jó Zeüsznak! Ha én pucéron hempergőzhetnék a hóba... Gyerekkoromba is csak jól felöltözve, mire otthon meg egy jó nagy tasli s két hét láz az ágyba...

Noémi írta...

Láttá' te lovat felöltözve hemperegni?! :D

Névtelen írta...

Há' embert pucéron hemperegni?! :D

Noémi írta...

Zeuszról írtál, ő ló, és bundás most télen ... :D

Névtelen írta...

Zeüsz szereti a paradicsomot? Adtál már neki? Megette? Egyszer a fáról lepotyogó, félig rohadt almákat mind felszedtem, és a vályúba dobigáltam. Nagy meglepetésemre a disznók mind megették, ropogtatva...

Noémi írta...

semmiképpen sem a tied alatt! :)

Névtelen írta...

Jól van, Noémi, én is igy szeretlek, alább már ne is hagyd (magad): ép testben ép lélek! Nem eresztetted rám a vérmes kicsi kis nagy pibullod, tökön sem rugtál nagy karatémozdulataiddal, és vasvillával sem fenyegetődzöl. Talán mégis van csöpp kis hummmorérzéked (de hogyan? de honnan?)... Hümmm-hümmm-hümmm. Pedig hogy felidegesitettelek! Igen, amikor irogatod nekem az elgurult dilibogyókat...

Noémi írta...

Névtelen, humorérzékem tudtommal van, nem muszáj te tudj róla ... sokmindent rosszul tudsz, feltételezel rólam, de nyilván ez a te problémád. :)
Azt nem értem miért próbálod elhitetni velem, hogy többen vannak névtelenek, pedig csak te írsz ... személyiségzavar lenne? Vagy bipoláris lennél? Ajánlhatok szakembert neked. :)

Névtelen írta...

a profil-fotód a legjobb, ebben legalább egyetértünk

Névtelen írta...

Majd adok egy szál rózsát, szülinapodra! Addig is: légy jó! Lovon!