péntek, szeptember 23, 2011

a zabla és a kantár beállítása

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért ez a bebugyolált lovacska nagyon komikus látvány. Ez lenne a tudományos lótenyésztés egyik vívmánya? Hogy így kell védeni a lovat széltől, hidegtől, hótól, fagytól? Hát vicces. Főleg ha arra gondolok, hogy a vadon élő lovak - és valamikor minden ló vadon élő volt - milyen körülmények között képesek fenntartani magukat. Ehhez képes a filmen látott lovacska egy bepólyázott, pelenkázott csecsemőhöz hasonlít.

Noémi írta...

sajnálom névtelen, hogy te ebből a két videóból csak ennyivel maradtál - már ha tudsz angolul, ezt nem tudhatom - a lényeg nem a lótakarón van.
azért tettem fel ezt a két videót, mert sajnos nálunkfele nagyon sokan nem tudják kiválasztani a megfelelő zablát lovaiknak, és azt sem tudják, hogy hogyan kell a kantárra helyesen feltenni, meg beállítani a kantárt is.
arról én nem tehetek, hogy még Ausztráliában is becsomagolják a lovakat, az ő dolguk. az én lovamat sosem bugyolálom be, ő a legelőn van már két hónapja, és remélem október végéig még ott lesz, ha lesz még amit legeljen.

Névtelen írta...

Nem is néztem végig amikor megláttam azt a paplanlényt :D

Noémi írta...

azért a paplanlény az egy kicsit túlzás... mi még messze állunk attól, hogy olyan szintre jusson a lótenyésztés, és egyáltalán bármi ami a lovakkal kapcsolatos, mint pl.nyugaton...nálunk csak a fogathajtás van műsoron, ami engem személyesen nem érdekel nagyon, no meg néha a távlovaglás.