vasárnap, április 10, 2011

miért?

Megcsörrent a telefon. felvettem. senkI sem szólalt meg. egyre csak rá gondolok. leteszem. miÉrt büntetnek valakit és ki? megint megszólal  a telefon. ezúttal sem szólalt meg senki. hallom a csendet. kint a lovak legelik a fRissen sarjazott füveT. süt a nap. majd fúj a szél. ellepik a felhők az égboltot. sötét van. megint Megszólal a telefon. hangtalanul beszél valakI, hallom. nagyon szomorú. segítenÉk, de nem tudok. hiRtelen elhallgat. nem hallom többeT. leteszem a kagylót. ilyenkor rámtör a szomorúság. a tehetetlenség. halloM ahogy vergődik, tehetetlenül. hangtalanul. csak ő tudja és én. éjjel van már. Ismét megcsörren a telefon. felveszem. hallom ahogy sóhajt. nem beszÉlünk. sír. hallom, ahogy legöRdülnek a könnyek az arcán. kell szenvedni. és ha igen, miérT? ki tudja megmondani? jobbak, bölcsebbek leszünk? edzettebbek? erre teremtettünk? nem Mond semmIt. hallgatunk. halljuk egymás lélegzetvételÉt. leteszi. olvasok. megy a zene. buddha bar. mostmáR nem szól a telefon. lefekszem. de mégsem. nem tudok aludni. hallgass meg kérlek. szereTném. imádkozom.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is szomorú vagyok...

Névtelen írta...

Szia Noémi
Nem a témához tartozik (illetve ez is csak a szomorúság téma), de nem tudom msképp felvenni veled a kapcsolatot.
Egy nagyon szomorú hír: meghalt Rotaru prof. ma reggel.
Isten nyugtassa, egy igaz ember ment el a Földről. ....
Puszil
Bandeanu István

Noémi írta...

sajnálom, Isten nyugtassa, szerintem egy korrekt ember és tanár volt.
puszi neked is.

Névtelen írta...

Noémi, nem ismerlek, de nagyon kedvellek... dolgok újraíródnak, bár nehezen. ahogy mondják, közhelyesen, de igazan "kereszt nélkül nincsen feltámadás".

Noémi írta...

:) értem én amit írz ... az idő mindent helyrehoz (ez is közhelyes?)

Névtelen írta...

neeem, ez már nem közhelyes. ez igazmondás az Életről :D