csütörtök, február 11, 2010

vagy

eldőltünk balra,
amikor bevettük a kanyart,
százhetvennél már csak
összefolyó képeket, elsuhanó
árnyékokat láttam,
sokat kellett várjak, amíg sorra
kerültem,
de végülis megérte,
mondtad, hogy
azt hitték, hogy hozzád
tartozom,
nevettünk
ezen
akkor
majd
sétáltunk a parkban
és
egy padra ülve
meggyet ettünk,
vakító fehér ing,
bársonynadrág volt rajtad,
óriási volt a forgalom,
lassan haladtunk
kifele a városból,
figyeltem mozdulataid,
lopva rádpillantottam
néha
az úton


és
vagy, vagyunk
azóta is



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na végre! Ez egy kicsit már megnyugtató!

Noémi írta...

na látod, ezért ne írd azt, hogy egyedül vagyok, lennék.

Névtelen írta...

Nem is irtam, nem is akartam irni, mert ilyesmivel nem is foglalkozom, s nem is érdekel. A literatúrai koncipiálás tentációjának terrénumán maradva a primér konstatálások sikmezején nem is rólad, magánéletedről, családi állapotodról, hanem a sorok lirai égójáról, azaz kreativ poétikai énjéről irtam. (Attól még nyugisan lehet valaki egyedül vagy nem, az mit sem változtat a mű meglátásain.)

A röhej mindebbe az, hogy hülye fejemmel visszafele olvastam-jegyeztem blogodba!