vasárnap, november 22, 2009

sárosan








4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Kedves "CICKÓ"
Ha ebből kitalálod, hogy ki vagyok, azt jelenti valaki voltam az életedben.
Nagy meglepetéssel és örömmel olvasom a bloggod, nem hazudtoltad meg magad, érzelmes és tartalmas oldallal szolgálsz az erre járóknak ...
Csodálatos képeket és sok ismerőst fedeztem fel az oldaladon.
Gratulálok szakmai, valamint közéleti szereplésedhez
Puszi, valaki .....

Noémi írta...

nem tudom miért írtál névtelenül ha azt írod, hogy voltál valaki az életemben.

Névtelen írta...

Szia
Úgy látom mégsem voltam "valaki" az életedben, ezért bemutatkozom: Bandeánu István, Kovászna megyei lakós.
Kicsit depisen írok, de azért magamhoz térek ne félj.
Nem tudom beszéltél-e már Székely Lehellel, próbáljuk szervezni a 10 éves találkozónkat...
Reméljük te is ott leszel majd.
Addig is maradok tisztelőd: István
0745015090

Noémi írta...

nem tuttttam, hogy te vagy, nem erről juccc eszembe, szóval ezért nem kell depis légy, de örvendek, hogy írtál.
Lehel nem keresett meg, nem szólt, nem tudom miért, lehet majd később.