hétfő, december 01, 2008

elhanyagolom

nagyon a lovamat mostanában, sajnos. Ennek megvan az oka is, de pont most kellene vele legyek a legtöbbet hogy szokjuk meg egymás jelenlétét, és közelebb kerüljünk egymáshoz, mert amíg csak a hátán ültem, nem figyeltem rá eléggé, ő meg a múltból hozott emlékei szerint próbált lereagálni bizonyos helyzeteket. Biztos meg volt szokva ha valamit nem úgy csinált ahogyan akarták, akkor ordítottak neki, megütötték, vagy megverték, nem is tudom, de több gazdája volt. Ha nem lenne ez a terület ahova naponta kimegy, tud mozogni, nem unja magát, akkor nagyon rossz lenne neki a bokszban egész nap amikor nem tudnék kimenni vele. Nem olyan nagy ez a terület, de ahhoz képest, hogy itt még istállóban megkötve tartják a lovakat, neki egy nagy változás.
Január közepéig meg kell írjam a mesterire a végső dolgozatomat, olyan mintha egy második diplomamunka lenne, és teljes gőzzel nekifogtam, fordítok, beírom a gépbe a szöveget, fényképeket készítek, különböző kísérleteket kell majd csináljak. Egy kicsit későn fogtam neki, de szerintem be tudom hozni a lemaradást.

Nincsenek megjegyzések: