szerda, október 08, 2008

csak játéknak vette?

Kb. egy héttel ezelőtt Zeusz olyant csinált mint még soha. Persze István régebb már mondta, hogy ha nálam lesz, még húsz év múlva is meg tud lepni majd, olyant csinálhat még akkor is amit még addig nem. Ezzel nincs baj, csak ne legyen kellemetlen...
Egy ideje kipróbáltam, hogy marad-e ha elengedem legelni és engedi-e majd, hogy megfogjam. Na, ez sikerült is háromszor, a negyedik alkalommal meglepetés várt rám . Amikor kimentünk aznap, megint jókedvében elkezdett túlságosan ficánkolni, kirúgni hátsó lábaival egyszerre vágta közben, én meg nem ültem elég stabilan a nyeregben és leestem róla. Meg is ütöttem a bokámat, de nem nagyon szerencsére. Mérgemben megütöttem a lovaglópálcával, ezt nem kellett volna, mert nem ő volt a hibás amiért leestem róla, csakis én. Odaértünk aztán arra a helyre ahol el szoktam engedni legelni, a kutyám Rex is jött velünk, leültem és virágokból koszorút fontam. Egy idő után megközelítettem, de nem tudtam megfogni, és bármerről közelítettem meg, nem sikerült. Ez volt az első alkalom, hogy ezt csinálta és az utolsó is egyben, mert többet nem fogom így elengedni. Elméletileg hiába tudtam, hogy ilyenkor ha a ló nem áll meg nem szabad utánamenni, erővel megpróbálni megfogni, én azt hiszem megijedtem, és már nem tudtam másra gondolni, csak arra hogy meg kéne fogjam valahogy. Így kergetőztünk a domboldalon felfele az erdő fele és vissza, kétszer berohant az erdőbe is. Szerintem ő azt hitte, hogy ez csak egy játék, egyet kergetőzünk, nem tudom az befolyásolta-e hogy azelőtt megütöttem. Kukoricacsővel csalogattam, szépen hívtam, minden hiábavaló volt. Akkor derült ki mennyire hasznos is lehet a mobiltelefon, meg kellett kérjem Kiss Jóskát hogy jöjjön ki az ő lovával, Betyárral, mert így biztos sikerül majd megfogni Zeuszt. Neki nagyon könnyen ment, melléállt a szekérrel és csak megfogta a kantárját. Óriási megkönnyebbülést éreztem, mert már sötétedett és nem is mertem rágondolni mi történhetett volna ha nem tudom megfogni és ott ér az este.
Kell bízni a lovakban, nem azt akartam kihozni, hogy a lovak megbízhatatlanok, csak mindig okozhatnak meglepetéseket, többnyire kellemetleneket.

Nincsenek megjegyzések: